ΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΚΡΑΤΗΣΗ
Οι κρατήσεις εξασφαλίζονται με την πληρωμή προκαταβολής ύψους μέχρι 100% της συνολικής αξίας διαμονής, η οποία δεν μπορεί να είναι κατώτερη από το μίσθωμα μιας ημέρας με την κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό. Σε περίπτωση που η προκαταβολή δεν καταβληθεί μέσα στο χρονικό διάστημα που έχει συμφωνηθεί η κράτηση θεωρείται άκυρη και οι χώροι διαθέσιμοι προς ενοικίαση.
ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣΓια περιπτώσεις μη εμφάνισης και όταν η κράτηση έχει εξασφαλιστεί μέσω προκαταβολής, το δωμάτιο παραμένει στη διάθεση σας μέχρι την επόμενη μέρα της προγραμματισμένης άφιξης και μέχρι την ώρα αναχώρησης που ισχύει από το ξενοδοχείο. Σε περίπτωση μη εμφάνισης, υποχρεούστε σε αποζημίωση που ισούται με ολόκληρο το ποσό του μισθώματος όλων των υπολοίπων ημερών.
ΩΡΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣΗ ώρα της εισαγωγής στους χώρους ξεκινά από τις 15:00. H ημέρα της άφιξης υπολογίζεται ολόκληρη ως προς το ενοίκιο, ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης.
ΩΡΕΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣΗ αναχώρηση από τους χώρους πρέπει να γίνει μέχρι τις 11:00. Σε περίπτωση παραμονής πέρα από την ώρα αυτή και μέχρι την 18η ώρα θα χρειαστεί να καταβάλλετε το 50% του ενοικίου της ημέρας, ενώ για παραμονή πέρα από την 18η ώρα, θα χρειαστεί να καταβάλετε ολόκληρο το ενοίκιο της ημέρα αυτής. Εάν το δωμάτιο έχει κρατηθεί από άλλο πελάτη, ο ξενοδόχος έχει το δικαίωμα να απομακρύνει τα πράγματά μας.
ΜΕΤΑΒΟΛΗ/ ΑΚΥΡΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑΗ εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής ή ακύρωσης κρατήσεων, σε περιπτώσεις στις οποίες είναι εμφανές ότι περιέχουν ή προέκυψαν από λάθος, καθώς και όταν ο πελάτης προέβη σε ακατάλληλες ή παράνομες ενέργειες.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣΑκυρώστε έως και 21 μέρες πριν το ταξίδι σας και λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Αν ακυρώσετε εντός 21 ημερών από το ταξίδι, θα λάβετε επιστροφή χρημάτων 50% για τη συνολική τιμή διανυκτέρευσης.
ΖΗΜΙΕΣΓια κάθε βλάβη ή ζημιά που έγινε στο ξενοδοχείο και οφείλεται στους επισκέπτες, στο υπηρετικό προσωπικό τους, στους επισκέπτες τους, ή σε κάθε άλλο πρόσωπο για το οποίο ευθύνονται, είναι υπεύθυνοι οι επισκέπτες του (θραύση γυαλικών, πιατικών, νιπτήρων, βλάβες επίπλων, ταπήτων, ρουχισμού κλπ).
ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝΤο ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη σε περιπτώσεις ζημιάς ή απώλειας αντικειμένων που φέρνουν οι επισκέπτες, τα πρόσωπα που τους συνοδεύουν, τους επισκέπτονται ή βρίσκονται στην υπηρεσία τους, καθώς και σε περιπτώσεις που η βλάβη, η καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανώτερη βία (σεισμός, πυρκαγιά κλπ) ή σε ιδιάζουσες συνθήκες.
ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝΣτην περίπτωση που το ξενοδοχείο αδυνατεί να διαθέσει τα δωμάτια στις ημερομηνίες που έχουν συμφωνηθεί λόγω μηχανικού, ηλεκτρονικού ή ανθρώπινου λάθους ή σε περιπτώσεις απρόβλεπτων συνθηκών, θα καταβάλλει στον πελάτη την αξία της διαμονής όπως αυτή έχει συμφωνηθεί.